søndag 1. januar 2012

Lue med vri

Først heklet jeg en "kjedelig" grå lue.
Jeg har brukt Østlandsgarn og krok nr 4.

Deretter ble det tekst med kjedemaskesting.. 


Veldig vanskelig å ta bilder,
men med grå tråd på grå bakgrunn ble teksten egentlig nesten usynlig.. 


Så slo jeg på blitzen og det ble tydeligere hva jeg har brukt..
Nemlig refleksgarn!



Med en gang jeg ble tipset om Refleksgarn
visste jeg hva jeg skulle lage..

Refleksgarn er morsomme greier,
tror tantebarna blir å like idèen
med hemmelig beskjed på lua..

Kommer selvfølgelig til å bruke vanlig refleks i tillegg.. 
Da jeg kjøpte refleksgarnet,
kjøpte jeg  kjempekule Slapwraps også
(de to neste bildene er lånt fra nettbutikken)




Hva syns du?

Klem fra Anna=)

9 kommentarer:

  1. Så stilig med refleksgarn. Det vakke dumt.

    SvarSlett
  2. Nu kvapp æ nesten her, hehe.. Men va jo ikke mæ.

    Det ble tøft med refleksgarn. :)

    SvarSlett
  3. Tøff hue, og genialt med refleks på! :)

    SvarSlett
  4. Hahaha, jeg ler! Utrolig bra idé. Digger den luen!

    SvarSlett
  5. Fantastisk gøyal ide!! :D kuleste lua da gitt!

    SvarSlett
  6. Den var kjempe stilig! Virkelig kreativ ide altså!! Så flink du er med pinnene! Skulle ønske jeg hadde skuldre til det, men jeg klarer bare ikke å slappe av når jeg strikker..

    Tusen takk for kommentar på bloggen vår! Håper du får ei fin uke :)

    SvarSlett
  7. Kjempestilig å skrive med refleksgarnet! Jeg har brukt det i duskene, syntes tråden var så stiv at jeg valgte å ha det i dusken, der det ikke gjorde noe om det var stivt.

    SvarSlett
  8. Så artig ein måte å verte synleg på :-)

    SvarSlett