mandag 18. april 2011

Uke 15`s prosjekter

Jeg bestilte nye, ergonomiske heklekroker forrige søndag
 og hadde dermed planer om å vente til de kom
med å begynne på nye større hekleprosjekter.

Begynte uken med å strikke ett prematurpledd i rillestrikk
og heklet 3 rader med fastmasker rundt som kant. 



Planene røk allerede på tirsdag, kremt..

Da begynte jeg på en ny heklet restekurv,
har jo fremdeles store mengder restegarn..

Bare så det er sagt, hvert felt er en rest,
så er ikke sånn at hele garnnøster
kvalifiserer som rest hjemme hos meg..


Veldig mye mer fornøyd med med denne enn den forrige.


Kurven e full av garn til nytt prosjekt..



Fredag kom endelig (egentlig veldig kjapt) de nye heklekrokene,
så da måtte de testes..
En stor bestemorrute (55x55 cm),som blir ett prematurpledd..


Sammenbrettet.



Sniktitt på nytt prosjekt startet lørdag

 Å fullføre denne+resten av settet er uke 16s hovedprosjekt..
Ellers blir det flere pledd.


Ha en flott uke i finværet!
Det skal nytes! =)

2 kommentarer:

  1. Åhh, det heklede prematurpleddet minner meg sånn om ett vi hadde hjemme - bare at det var stripete, i samme farger! Husker du det? Lurer på at det også var heklet..

    Heklekurven ble veldig bra! Må si du har blitt bitt av heklebasillen, kjole og greier!

    SvarSlett
  2. Jaaaa, F eller J sitt var det ikke? Husket det egentlig ikke, men mene d va heklet nu når du minnet meg på det..

    Er overhodet ikke bitt av heklebasillen...
    ...jeg er overfalt og fullstendig infisert... =D

    SvarSlett