søndag 8. mai 2011

Tante i fartaAA!!

Forrige helg dro jeg på besøk til 2 av verdens beste nieser
 (det er 3 til som deler tittelen i en annen del av landet som jeg også må besøke snart)
og foreldrene deres..

Er to herlige jenter på 1 og 4 år,
full av fart og med glimt i øyet.

Det ble en helg med masse lek og moro
(selvfølgelig er jeg en supertante som oppholder
meg mest på gulvet sammen med barna)

Vi lekte bl.a masse gjemsel.
Jeg har jo blitt "litt" større siden jeg var liten
og pleide å leke gjemsel hjemme
(vi lekte det MYE og gjemte oss overalt;
 bl.a. bak gjester i sofaen, i diverse skap, i lekekasser, i strykehaugen
og alle andre steder det gikk ann å skvise seg inni, under eller bak),
så var hverken like enkelt eller behagelig med de
kreative gjemmestedene mine..
Men gøy med en liten som syns det er morsomt
og kopierer og henter idèèr
(og som får plass)..

Legger normalt ikke ut bilder av andres barn,
men her ser dere ett eksempel..
.

Dro sliten og fornøyd hjem søndag kveld..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar