søndag 9. oktober 2011

10-i-10 med 10 OPPDATERING

Det siste bildet mitt i 10-i-10-med 10 konkurransen.

Jeg har brukt denne oppskriften,

Brukte Soft Cotton 8/8 og fulgte oppskriften relativt nøyaktig.


Jeg er herved ferdig,
ikke med 10 ting, men med
(hold dere fast):





45 ting!!

Hadde faktisk klart å melde meg på med så mange ja..
De aller av de er dog 1-2 kveldsprosjekter, 
men ganske så fornøyd med egen innsats.
Utrolig gøy å vite hvor mye man faktisk
lager på ca 4 mnd.
I tillegg har jeg jo gjort andre prosjekter.

Å det beste med det hele?

Jeg har fått krympet garnlageret betraktelig,
fordi man måtte bruke garn man hadde fra før av.. 
Har jo supplert litt, men mye mindre enn vanlig!

Gratulerer! til de andre som er ferdig og
Lykke til! til de som har litt igjen!

Klem fra Anna=)


13 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke si annet enn GRATULERER med en fantastisk innsats!
    Du har som vanlig mye flott og inspirerende.

    SvarSlett
  2. Syns dei er så fine desse små skoa, har tenkt å prøve dei ein gang.

    SvarSlett
  3. litjjenta: Takker og Gratulerer til deg å! Masse fint du har lagd!
    injosa: disse er perfekte barselgaver, mødrene blir helt over seg og til og med fedrene syns de er kule..

    SvarSlett
  4. 45 faktisk! Ikke ille produksjon! Skoene er fortsatt råkule!!

    SvarSlett
  5. Maria: Jupp,-d eneste jeg ikke fullførte var sirkel-i-kvadrat pleddet til meg, men lagde jo vognpledd til lillemann+div. annet til han istedenfor. Å vi måtte jo bare fullføre 10 prosjekter, så regner med jeg får "godkjent".. :p
    PS! Det er ikke samme mønster på skoan som før, disse er mye mer detaljerte og litt lavere.. =)

    SvarSlett
  6. 45?!? Hjelpes! Moro å ha sånn oversikt da ;)
    Og for noen herlige sko!

    SvarSlett
  7. Ohoi, for en produksjon! Disse Conversa var skikkelig kule. Velkommen som følger hos meg, det hender det presenteres små strikkeprosjekter der også, men det er ikke så ofte. :-)

    SvarSlett
  8. Miriam: Jeg e småsprø vettu.. Og har stort sett bare lagd babyting og småplukk, ikke store ganserprosjekter osv. Litt flau da æ skjønte at folk gjorde ferdig 10 av tingene på lista si, jeg trodde jeg måtte bli ferdig med alt jeg skreiv opp.. Og jeg hadde skrevet opp MYE for å utfordre meg selv.. =)

    Elisabeth: Herlig blogg du har, skriver veldig beskrivende og morsomt.. Æ e bare treg å skrive kommentarer, men d kommer plutselig..

    SvarSlett
  9. DE skoene var tøffe de!! Du er så flink!! Koselig å se deg inne hos meg *smil* Jeg driver med intense Googlesøk for å finne ut om Pernille har en mamma som jobba i NRK på 80-tallet. Tough task, for en gang skyld kan ikke nettet gi meg svar. Hehe.

    Ha en strålende kveld!
    Ciao!

    SvarSlett
  10. Vettu? Du burde ha en Give Away på noe av det du lager. Kommer sikkert til å renne inn med følgere og kommentarer *smil*.

    Han andre fyren (Sorte Maske) var ikke noe særlig. Dessuten er jeg helt sikker på at Ragnhild jobber som hallodame den dag i dag *humre*.

    Ciao!

    SvarSlett
  11. Kommer nok til å dukke opp en Give Away her inne en dag. Må bare finne ut hva og hvordan først.

    Ho jobbe der enda faktisk, så ofte ser jeg altså på NRK...
    Klem=)

    SvarSlett
  12. Oj,oj, her var mykje fint. Kjem innom her fleire gongar :)

    SvarSlett