søndag 1. april 2012

Halvbestemorrute sjal

Endelig er VÅREN her!!
Veldig etterlengtet i grunn.. =)

Til Pinnekroken sin nyeste utfordring;
VÅR i anmarsj som varer fra 1/4-30/4
har jeg lagd ett fargerikt heklet sjal/trekantskjerf
 av en halv bestemorrute i bomullsgarn.

Siden jeg brukte det jeg hadde av Bomull Sportgarn,
ble det ikke større enn ett barnesjal/trekantskjerf til meg.

Man trenger strengt tatt ikke noen oppskrift til denne,
men jeg sjekket denne før jeg startet..


Lykke til med utfordringen! =)

5 kommentarer:

  1. Åh, det var nydelig.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. lekkert! du er virkelig flink til å bruke farger. ser jeg har noe å lære :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Herlig med masse farger nå når våren er kommet :) Nå fikk jeg jammen lyst til å hekle meg enda et sjal, gitt!

    SvarSlett