torsdag 10. mai 2012

JOJO slanking.. Og garnsalg..

Jeg slanker og slanker garnlageret mitt..
Jeg prøver å handle KUN på tilbud, og bruker fra lageret mellom salgene...
Men blir det noensinne tomt???

Jan-midten av april:
Strikket/heklet opp MYE mer enn jeg handlet inn(ca. 130 nøster ut-50 inn)..

Men hva skjedde i løpet av en liten uke i månedskiftet April/Mai??????

DETTE:
30% på alt garn på Bogerud Gunerius

Jeg kjøpte 44 nøster Babyull
(Planlagt og nødvendig handling-under 10 nøster babyull i lageret KRISE)
og 1 nøste tynt heklegarn.


DETTE:
Supersalg på bomullsgarn hos STOFF OG STIL

Vi snakker 70 kr for 10 nøster i samme farge!
Jeg gikk litt amok og handlet 140 nøster.
Var lite bomullsgarn igjen i lagret,
men ikke helt planlagt kjøp nei.. ;p
(MEN begge typene er gode å hekle i,
så blir nok brukt etterhvert!)




Foreløpig bare 10 nøster Drops merino extra fine i forskjellige farger..
Kjøpt dagen etter Bomullsgarnsmellen,
så bremsene var på..
(Glemte å ta bilde av garnet.. :p) 



Konklusjon

På den positive siden har jeg SPART masse penger
i forhold til normal utsalgspris.
På den negative siden har jeg nå mer garn enn jeg hadde 1/1-12
 når jeg startet denne runden med garnslanking..
BAAAAH!!!!

Jeg starter med freidig mot en ny runde garnslanking,
den varer helt til.....




NESTE SALG!! :p


Ha en fin uke!
Klem fra Anna=)



2 kommentarer:

  1. Det er alltid moro å ha masse garn å jobbe med. =)

    Stikk innom og sjekk ut hva som skjer på bloggen vår. Vi planlegger stort blogglotteri, så her er det mye moro på gang! =)

    SvarSlett
  2. Olala! ;-) gleder meg til å se alt du skal lage. :-)

    SvarSlett