lørdag 12. mars 2011

Tøffelproduksjon pågår


Disse kommer dere nok til å se mye til, strikker dem i store kvanta! Kan jo ikke sitte i sofaen uten noe i hendene må vite(og i perioder på kollektiv transport/bilturer) og disse strikker seg nesten av seg selv mens jeg egentlig gjør noe annet,trenger bare ett blikk innimellom og noen markører for hvor langt jeg har kommet.Bare monteringen som hoper seg bittelitt opp som dere kan se..




Disse  har nå fått seg en runde eller to i vaskemaskinen så de blir tykke og gode. Har kjøpt en stor pakke med hobbyfilt(1 mm) på Panduro, så nå er det bare å sette igang å tegne mønster og klippe og nålefilte. Kjenner det klør i fingrene etter å sette særpreg på dem! Bilder av resultatene kommer plutselig.. =)


2 kommentarer:

  1. Det blir jammen meg noen par! Gleder meg til å se de helt ferdige resultatene!

    SvarSlett
  2. Japp! Bra jeg har lagd noen større ting i det siste,ellers hadde d vært enda flere.. Veldig glad æ har så stor familie/vennegjeng som hjelper mæ å krympe haugen.. =D

    SvarSlett